Wednesday, May 13, 2009

Apabila orang bandar kahwin orang kampung..

Salam to all,

Hehe...lately blog aku agak suram dengan cerita carik duit, political issue la tambah plak cerita pasal aku. huhu... Mungkin kebosanan itu timbul disebabkan artikel-artikel berkenaan dipamerkan secara berterusan. Oleh yang demikian, aku akan cuba ceriakan blog ini seceria namanya. Hari ini aku akan bercerita sesuatu yang agak lucu dan harap anda semua dapat menerimanya secara terbuka bak kate orang puteh is Open Minded. Okay?

Tersebutlah alkisah sepasang kekasih yang berlainan asalnya telah menamatkan zaman bujang mereka. Pihak lelaki ini asalnya dari Bandar dan manakala pihak perempuannya memang orang kampung. Kampung ulu ape ntah....Kira cerita orang bandar kahwin dengan orang kampung la ni.
Perkahwinan mereka berjalan dengan lancar di kampung pihak perempuan dan kenduri-kendara semuanya telah selesai. Pada waktu malamnya pula dimana ianya adalah malam pertama pasangan tersebut, si lelaki ini menggunakan Kondom yang dibelinya ketika di bandar sebelum ini. Si perempuan tidak bertanya apa-apa dan hanya turut apa sahaja kemahuan suaminya pada malam itu.
Keesokan paginya, dengan cerianya si perempuan pergi ke dapur untuk membantu emaknya menyediakan sarapan...lantas emaknya terus bertanya setelah melihat wajah anaknya yang ceria itu....

emak : alahai anak mak...senyuuum jer..macam mana semalam?

lalu si perempuan reply,

si perempuan : maakk!! Baru lagi mak..dalam plastik lagi..

emak si perempuan tersebut berasa hairan, apa yang dalam plastik..

huhu..:)

2 comments:

  1. Ada masa layarilah aq-home.blogspot.com, its a family business.

    Newly operated.

    Tq

    ReplyDelete