Friday, June 8, 2012

Mengapa stiforp


Pernah dengar GDI & Traficwave? GDI adalah webhosting, manakala Traficwave (TW) adalah sistem autoresponder, keduanya mempunyai plan afiliate yang hebat.Namun kali ini STIFORP datang dengan tawaran yang betul-betul menarik.

Apa yang STIFORP sediakan adalah gabungan tools yg diberi oleh GDI, TW dan banyak lagi tools di internet. Kalau nak beli semua tu secara berasingan memang agak mahal, tetapi kini melalui STIFORP, anda akan dapat SEMUA tools yg diperlukan untuk peniaga internet malah ianya direka khusus utk membantu apa saja perniagaan yang anda sedang lakukan sekarang tak kisah la jual karipap, jual tudung, MLM Monavie, Vemma, Jeunesse, Maquibery ataupun MLM ofline mcm CNI, DCL, Zhulian dan lain2 tu. Hanya dengan STIFORP anda dah boleh buat marketing di internet. Memang menarik sangat-sangat.

Saya tak pandai internet, macamana nak BUAT DUIT? dengan STIFORP anda tak perlu jadi pakar pun cuma jadi ahli dan kekal aktif setiap bulan, anda boleh sama-sama enjoy MATRIX BONUS walaupun anda tak pandai menaja, walaupun takde list subscriber yg banyak ataupun tak pandai nak buat marketing. Asalkan anda duduk dalam group yang aktif dan untuk pengetahuan anda semua, saya sendiri di bawah Group yang sememangnya POWER iaitu DGREAT NETWORK. DGREAT NETWORK dah sediakan sistem sokongan yang hebat untuk anda semua!Jangan biarkan fenomena stiforp ini hanya berlalu dihadapan mata anda kerana peluang berharga datang tak selalu.
Dengan rasminya hari ini, saya lancarkan website saya untuk membantu anda mendalami dunia perniagaan internet secara online. Klik pautan di bawah untuk maklumat lanjut.



No comments:

Post a Comment