Wednesday, September 1, 2010

Something Missing

I am already here, September 2010 = Syawal 1431. Bulan ini adalah bulan yang amat dinanti-nantikan. Banyak benda yang aku dah buat dan banyak benda yang aku akan tempuh lagi. My responsibility will double soon and I am preparing for it. Sedang dok asyik menghitung hari, aku makin gusar dan goyah dengan persiapan yang telah aku buat. What else that I missed? I felt something that I left behind. What's that actually? Seeking for the answer and continuously that feeling conquering myself. I had never feel this some kind of nervous. Maybe because of the changes will happen soon. Tapi takkanlah sampai macam ni sekali. My attitude become unpredictable, suka marah-marah, susah hati, down dan macam-macam lagi lah. Badan pulak rasa nak demam tapi tak demam-demam. Kepala asyik memikirkan apa yang aku dok tinggal tuh? Really, it was something I left behind. But what is it? I just have another few weeks to take the title. But again, what is it? ? ? !!?? :(

No comments:

Post a Comment